neioo

27 岁。我是美国人,所以我的汉语马马虎虎。我也会说德语和一点儿日语。谢谢🙏

这张图片可能被贴在lof过因为有人一年前要了授权。但这张图片是我的我请画师画的w

当我在中国的时候,我看到许多衬衫上有英语单词,它非常具有娱乐性。这些是我看到的两件衬衫。只有十岁左右的人才会穿这种衣服。然而,我看到两个成年男子穿着它们。 XD 所以我不得不让耀和艾尔弗雷德也穿上它们的。

可怜的耀 XD

(对不起我的中文 OTL)

This might have been posted on LOFTER before since someone asked for permission a year ago. But this is a piece I paid for lol.

When I was in China, I saw many shirts with English on them that really amused me. Here are two of them.  The shirts are something I would have worn when I was 10 because they have that type of humor. However, I saw two grown men wearing them, so I had to have Yao and Alfred wear them too XD

Poor Yao

(Another thing that amuses me is when American people get tattoos in Chinese that is utter fucking nonsense.)

评论(26)

热度(840)

  1. 共7人收藏了此图片
只展示最近三个月数据